Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek derunin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en yavuz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine ilişkilar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında marifet derunerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak derunin bedel çıkarmak nazik ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok fiile yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve etüt derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video üleşmek, yürekğinizi daha aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Feysbuk hala dünyanın en büyük içtimai medya platformudur. Twitter B2B almaçları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile sargılantı monte etmek derunin harika bir mevzi. Her içtimai medya platformu farklı derunerik türlerine ehil olsa da tümü oldukça video/suret odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl pay etmek istediğinizi her dakika görüş önünde bulundurun ve buna bakarak organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yavuz şekilde istismar etmek derunin sayısal pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha aşkın etken kullanıcıevet ehil. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde güdük düşünce, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma içtimai medyada başüstüneğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik deruneren güdük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rabıta çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, yürekğiniz gaye kitlenizin amaç ve rabıta yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme derunin bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları üzere derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm deruneriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol sonuçlarında daha faziletli sıralarda ve daha pıtrak görülür, yürekğinize yoğunluk enseışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna ilişkindır. Web yürekğinizde yavuz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha aşkın sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu daha yavuz hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair daha faziletli akıbetlar esenlar. Faziletli itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi ilişkilar kullanmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir ilişkiya gelen her tıklama derunin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik akışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), büyük bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve sargılantı göstermesi derunin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha aşkın tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.