Logo nedir? Lafız demeı olarak nesep önlığı dilimizde amblem olan, bir işçilikin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak işçilikletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı işçiliki sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara sahip kabil.
Sorusu sorulduğunda lügat demeının dışında, biriyi logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı meydana getirecek olan zat yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı epey önemlidir. Gayrı taraftan logo tasarım çdüzenışmasını meydana getirecek zat yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çdüzenışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, işçilikletmenizin ve bundan ahir çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çdüzenışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değişçiliktirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş yerı ile faaliyette mevcut şirketler bağırsakin elan çok yeğleme edilebilir. Tenha bir sektörde hareket gösteren işçilikletmelerin alelumum logoları kolü söz gelişi fiyat. Ancak çabucak ziyade kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.
Logo ne işçilike yarar?
İşletmeler bağırsakin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir işletme olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devir aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Skolastik halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan sahiden marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple işçilikletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza yıkılmaz adımlarla devam edebilmek adına “logo tasarım” çdüzenışması ile başlangıçlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve hatta ara sıra kişilerin bir çehrete teşhisnmasını sağlayan işçilikaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Ancak, amelî anlaşılır, kanalırlanması amelî, olası olduğunca az adetda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çdenktaş baskı ve boy bos tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok ufak tefek ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok heybetli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saika vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya heybetli muhatara verir.
Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine mütenasip olmalıdır. Hassaten kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin katıdizi lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devir dahi akılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket bağırsakin logo tasarlanacağı devir o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine vukuf sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devir simgenin taşıyacağı deme bakımında bu vukuf çok önemlidir.