Reklam layihamları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi kucakin, sert çok değkonukeni kullanmaktadır. Oynak derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, cümbüş, faziletli dirim standartları, rahatlık, makam, ileri uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Umum bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın alıntı davranışını göstermelerini hazırlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai nişane, her gün elan ziyade satış olmakla baş başa, genellikle, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın başka markalara yeğleme edilmesini hazırlamak olabilmektedir. Bunlarla baş başa, firmaların içtimai günah adına veya kendileriyle alakalı çıhun herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek adına binalabilmektedir. Umum bu tarz şeylerin tasavvurı binalırken, en ziyade ögönen haiz husus, inandırıcı bir şekilde konulenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, bazısı konulenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasavvur kabilinden dolayı, insanları kandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dava, bazısı gün kullanılan oyuncuların sosyete içerisinde mevla başüstüneğu konumla alakalı olabilirken bazısı gün önlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Hakkındalıklı diyaloglarla örülen layihamların kandırma etmekten münezzeh olmasının bir başka nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, başka türlere nazaran elan az kandırma edicidir. Tayflerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mekân aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Diğer türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Diğer bir ifadeyle, elan müşküllü bir ağırlık yaratabilmek kucakin, reklamlarda kullanılan mizah, çalgılı çağanaklı haller, faziletli dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzumlu bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, sahnelerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda gırünü ettiğimiz ağırlık unsurları esasta sevap seçilmektedir. Ama burada dava, onların kullanılma biçimi olmakla baş başa, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Ama umumi olarak reklamlar inandırıcı olgunlaşmak zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın esas kuralı nişane kitleye hitap etmek, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek yüce hisse sahibidir. Böylecene nişane kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).